Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Και τώρα πού θα τους απογράψω τόσους Παρασκευάδες;

Το είδα το όνειρο. Δεν το είδα; «Στον ύπνο σου, τα ψάρια, είναι ανακατωσούρα, στεναχώρια, και τα ψιλά (τα κέρματα), είναι λόγια», λέει η θεία Αλεξάνδρα. Και το όνειρο… βγήκε! Τώρα τι να πω στη Ματίνα; Όσα και να πει (που τα είπε), έχει δίκιο! Και η στεναχώρια μου, που τους έπεισα, δεν λέγεται! Και τι δεν είχα πει για να καταφέρω, όχι μόνο τη Ματίνα, αλλά και τόσους άλλους, που έχουν σπίτια στην Αίγινα, να είναι όλοι εδώ στις 14 και 15 Μαΐου για την απογραφή. Μάρτυς μου το Αίγινα Φέρστ, που τα είχα γράψει από τις 27 Απριλίου! Η Ματίνα το κατάλαβε. Πέρασε και στους άλλους το μήνυμα: «Φίλοι μου και σύντροφοι», τους είπε, «είναι υποχρέωσή μας να απογραφούμε όλοι στην Αίγινα!», και εξηγούσε λεπτομερώς τους λόγους. «Ας ξεχάσουμε την όποια πικρία του προσωνυμίου… «Παρασκευάς», και ας κάνουμε το καθήκον μας! Η Αίγινα ζητάει κι από μας να ανταποκριθούμε, το είπε και ο Δήμαρχος! Φίλοι μου, αν οι απογραφείς της Αθήνας και του Πειραιά, σας κτυπήσουν το κουδούνι, φωνάξτε υπερήφανα: Μας περιμένει η Αίγινα, κι εκεί θ’ απογραφούμε!!!». Και ήρθε στο νησί όπως και πολλοί άλλοι από την… Παρασκευή! Αλλά να που η παροιμία έπιασε σαν λέει «της Κυριακής, το όνειρο δηλoί το μεσημέρι», βγαίνει δηλαδή γρήγορα! Η πίκρα και το παράπονο της Ματίνας, τάραζε τα σύρματα κι έσπαγε το ακουστικό: «Με το δίκιο τους, φιλενάδα μου, να μου τα ψάλλουνε, τα μέλη του συλλόγου μας. Ήρθανε, κλειστήκανε στα σπίτια τους, περιμένοντας τους απογραφείς, δεν πήγανε ούτε για μπάνιο, την περάσανε με πίτσα και σουβλάκι που τηλεφωνήσανε να τους τα πάνε. Kαι ποιο το αποτέλεσμα; Μηδέν! Κανένας δεν ήρθε να μας απογράψει «Μήπως αντί για απογραφή μας έχουνε για μεταγραφή;» μου τηλεφώνησε ο γενικός γραμματέας του συλλόγου μας. Κι εγώ που κουβάλησα εκτός από τη μαμά και τον μπαμπά, τον παππού, τη γιαγιά, τη θεία Πολυτίμη που περπατάει με το πι, τη Θεία Ερασμία, ακόμα την κυρά Κουλίτσα τη μοδίστρα της γιαγιάς, που είναι μόνη της; Άσε τα κουδούνια που χτυπάγανε, από τους απογραφείς, Αθήνας, Πειραιά, και όλοι (με δική μου υπόδειξη) φωνάζαμε στο θυροτηλέφωνο: «Δεν είμαστε εδώ, λείπουμε!!!»». «Δεν ξέρω τώρα τι θα κάνεις», μου φώναζε η Ματίνα στο τηλέφωνο, «αλλά να ξέρεις ότι η θεία Πολυτίμη μου γλίστρησε στον «Ποσειδώνα» και την έχουμε στη Βούλα. Κάνε τώρα τα καλά σου και βρες τρόπο να μας απογράψεις όλους. Ας είναι και στη Λάρισα!». Κοίτα φίλε μου μπλέξιμο! Τέλειωσε και η παράταση, και τώρα εγώ τι θα κάνω; Πού θα τους απογράψω τόσους Παρασκευάδες;

Η Εμβόλιμη

Aside | This entry was posted in Συνεργασίες, Σημειώματα and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Και τώρα πού θα τους απογράψω τόσους Παρασκευάδες;

  1. Ο/Η ακατανόμαστος λέει:

    μάλλον εκεί που τους έγραψε κι ο Δήμος θα τους απογράψεις καημένη μου εμβόλιμη τους Παρασκευάδες,κι εκεί δεν πιάνει εύκολα μελάνη…..

  2. Ο/Η ο απογραφής λέει:

    Εγώ πάλι, γλυκειά μου Ματίνα, απογράφτηκα! Ήρθαν κάτι παιδιά και με έβαλαν να απαντήσω σε δυο – τρεις βασικές ερωτήσεις. Η μόνη ερώτηση που ήταν λίγο πιο extreme ήταν για το αν έχω διπλά τζάμια στο σπίτι… Τίποτα από εκείνα τα παράξενα που άκουγα στην εκπομπή του Παπαδάκη ότι ρωτάνε, δεν με ρωτήσανε αυτά τα καλά παιδιά: ήταν διακριτικά και γρήγορα! Να φανταστείς Ματίνα μου ότι διαπίστωσα πως δεν ήξεραν τι τους γίνεται, όλοι εκείνοι που λέγανε ότι η συνέντευξη κρατάει περίπου μισή ώρα! Τα παιδιά τα δικά μου (όχι τα φυσικά μου αλλά οι απογραφείς) με ξαπετάξανε στο τρίλεπτο! Τζιμάνια!

  3. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Δεν καταλαβαίνω την Εμβόλιμη, που θέλει ντε και καλά να τα παρουσιάζει στη φίλη της τη Ματίνα, όλα ωραία και καλά στην Αίγινα του Σάκη που χρειάζεται να τον βοηθάει κιόλας προσκαλώντας για απογραφή τους ανθρώπους που εκείνος έχει ακυρώσει. Άσε βρε Εμβόλιμη, θα΄δεις ότι δεν αξίζει ο κόπος.

  4. Ο/Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΙΓΙΝΗΤΗΣ λέει:

    Οι διαχειριστές του μπλογκ μπορούν να δουν από πότε χρησιμοποιώ αυτό το προφητικό ψευδώνυμο, για να μη θεωρηθεί, ότι με επηρεάζουν τα τελευταία γεγονότα (κόσμος στις πλατείες, γιαουρτώματα κ.ά.). Θέλω λοιπόν να προτείνω στην φίλη της Εμβόλιμης, την συμπαθέστατη Ματίνα, να κατεβεί στον Άγιο Νικόλαο στο λιμάνι, με όλους τους αγανακτισμένους και στη συνέλευση να δηλώσει κι αυτή τη δική της αγανάκτηση. Έχει σίγουρα δίκιο.

  5. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Σας διαβάζω πάντα. Όλους και όλα. Έχω μπει στα σχόλια αρκετές φορές. Η πρόταση του «αγανακτισμένου Αιγινήτη», είναι πολύ καλή. Αλλά αγαπητέ μου, για μας τους Παρασκευάδες κανένας δεν προέβλεψε τη συμμετοχή μας, γι’ αυτό και οι συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων της Αίγινας, γίνονται από δευτέρα έως πέμπτη.
    Ούτε και εμένα απογράψανε. Βρήκε όμως την άκρη η γειτόνισσά μας, η κ. Κατερίνα, έγραψε τα στοιχεία μας και πήγε στο ΚΕΠ της Αίγινας και μας τακτοποίησε.

  6. Ο/Η ΜΑΤΙΝΑ Π. λέει:

    Εγώ η Ματίνα, πρώτα, πρώτα, δηλώνω ότι θέλω να σας ευχαριστήσω, για την όποια συμπαράσταση, έχω από σας, σε κάθε πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, σε μένα και σε άλλους φίλους Παρασκευάδες. Δηλώνω επίσης όπως και όλα τα μέλη του συλλόγου μας, πως ό,τι κι αν γίνει, όσα εμπόδια κι αν μας βάλλουν, εμείς την Αίγινα τη νοιαζόμαστε και την αγαπάμε.

  7. Ο/Η ANONIMOS λέει:

    Να μου ζήσεις Ματίνα, γι’ αυτό σε πάω!!!!

  8. Ο/Η Στέλιος λέει:

    Βόμβα μεγατόνων στο Τούρλο!!!!!!!!!!Αλλαγή πορείας!!!!!!!!!!!!

  9. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Δυστυχώς, αγαπητοί μου, δικαιωθήκαμε πολλοί που δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από τους «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ». Είδα και εγώ τις εκκλήσεις στο διαδίκτυο και στον έντυπο τύπο, του Δημοτικού μας άρχοντα και τον περί αυτών, για την απογραφή. Αυτό και έπρεπε να κάνουν . Αυτό που δεν έπρεπε να κάνουν, ήταν η αδιαφορία τους για το σωστό προγραμματισμό. Η Ματίνα έχει δίκιο που φωνάζει στην φίλη της, για όλη αυτήν την ανοργανωσιά. Τουλάχιστον εγώ δεν τα άκουσα από τους γείτονές μου που τους είχα τηλεφωνήσει να έρθουν, γιατί μια ίωση του παιδιού τους τους κράτησε στην Αθήνα. Για άλλη μια φορά ξαναλέω δυστυχώς για τη Δημοτική μας αρχή και δεν εννοώ μόνο την απογραφή…

  10. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Βρε πατριώτες, δεν έχω καταλάβει κάτι. Πήγαμε δύο φορές στον Άγιο Νικόλαο όπως έχει πάει όλη η Ελλάδα στις πλατείες και καλά έχουμε όλοι κάνει. Μήπως είναι ευκαιρία, λέω μήπως, να διαμαρτυρηθούμε και για ότι μας πονάει στην Αίγινα; Και έχουμε τόσα… Επειδή την πρώτη φορά μας επισκέφτηκε ακόμα και ο Δήμαρχος. Ήτανε εκεί επίσης ο αντιδήμαρχος Νεκτ. Κουκούλης, ο αντιδ. Φιλ. Τζίτζης και κάποιοι άλλοι…

  11. Ο/Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΙΓΙΝΗΤΗΣ λέει:

    Μ’ α υτό το πλευρό να κοιμάσαι, φίλε μου. Νομίζεις ότι θα ξανάρθουνε; Και τί θα τους πούμε; Για τα «θερμοκήπια»; Τα σχεδιάσανε οι άλλοι, θα πούνε! Για το όγδοο θαύμα, τον κυματοθραύστη; Μα και αυτό οι προηγούμενοι το δρομολογήσανε, θα πούνε! Αν το σταματήσουμε, θα μας λέτε ότι πάμε ενάντια στην ανάπτυξη του τόπου και ότι πάμε να ακυρώσουμε όλα τα έργα της προηγούμενης Διοίκησης, θα πούνε!
    Άστα φίλε μου, βρωμάνε… όπως έτσι τα λέει ο λαός…

    • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

      δύο «εργα»που υπονομεύουν την Αίγινα……..τα μόνα της πρωην διοίκησης που θα υλοποιηθούν τελικά απὀτι φαίνεται…..για αυτό είχανε τόση λύσσα να βγει ο Σάκης μερικοί μερικοί????

  12. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιατί, τα λεγόμενα «θερμοκήπια», είναι «έργο της προηγούμενης διοίκησης»; Άκουσα ότι ακόμα και ο σχεδιασμός τους ήταν διαφορετικός! Αλλά, το βίτσιο να σχολιάζει ο καθένας ό,τι θέλει, άσχετα με την ανάρτηση, νόμιζα ότι είναι «προνόμιο» άλλων blogs…
    Επι της ουσίας λοιπόν, σαν παλιός απογραφέας, θυμάμαι που μου ανάθεσαν μια περιοχή και μου είπαν ότι έχω την υποχρέωση να επισκεφτώ όλα τα σπίτια της μια συγκεκριμένη Κυριακή. Εδώ το παράπονο το άκουσα από πολλούς. Φαίνεται ότι ορίστηκαν πολλοί του κόμματος και ποιός να τους ελέγξει…

    • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

      γιατί τα λεω έργα της προηγούμενης διοικησης???μήπως γιατί κάποιος που τα σχεδίασε ήτανε τότε αντιδήμαρχος???και αν τα είδε να χτίζονται διαφορετικά απότι τα είχε σχεδιάσει γιατί δεν μίλησε ούτε αυτός ούτε κανένας άλλος????το έκαναν για τους ψήφους που δεν π῀ήρανε?????ή μήπως είναιακριβω΄ς όπως τα είχαν σχεδιάσει????

Σχολιάστε

