Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Να μείνω ή να φύγω;

Ετούτο ήτανε τώρα να μ’ εύρει… Απάνω που καμάρωνα, απάνω που κορδώθηκα, να τα και τα «νόστιμα». Και το ’λεγε, η νόνα μου. Δεν το ’λεγε; «Ψηλά μη χτίζεις τη φωλιά, γιατί θα γύρει ο κλώνος…». Να δεις που κάποιος κακοκέφαλος, στράβωσε, γιατί πολλοί με αγαπήσανε, σκέφτηκα… Μα εγώ δεν έκανα κάτι κακό. Απλά αγάπησα το μπλογκ που στάθηκε κοντά μου από την πρώτη στιγμή. Γνώρισα τόσο κόσμο μέσα από τα κείμενα τους. Γίναμε μια μεγάλη παρέα… Τί ρώτησα, και δεν μου το απαντήσανε! Ένας μόνο; Όταν ρωτούσα μπερδεμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο, «ποιοι είναι οι τρεις και ποιος ο κούκος», όλοι τρέξανε με στυλούς και με μολύβια να κάνουνε λογαριασμούς… Μέχρι και το aegina-net ενεργοποιήθηκε, που είχε να σηκώσει κεφάλι από τις εκλογές! Έτσι πήρα και ᾽γω το θάρρος, κι όταν είχε το πρόβλημα η φίλη μου η Ματίνα, και τόσοι άλλοι, που η πρόεδρος του Φιστίκι Φεστ τους είπε «Παρασκευάδες», έγινε το σώσε. Τι προτάσεις κάνανε, τι πιστοποιητικά βγήκανε… μέχρι και σύλλογο της φτιάξανε! Πόσους «Παρασκευάδες», βοηθήσαμε να αποκτήσουν ταυτότητα! Σε πόσους κάναμε εντατικά για να μάθουνε τα Γενήτικα! Πες τώρα «ασκόληθας», πες «ανεμογαζού», πες «βροβοί», πες «γούργουλα», «κουντουρίδι» και «χαρανί», κι αν δεν σου απαντήσουνε με την μία, τι είναι το κάθε τι, να μη με ξαναπείς Εμβόλιμη! Και καθώς όλα πηγαίνανε μια χαρά, να κι ο διαβολάκος, που καλά και σώνει, να πει στον κόσμο, ποιος είναι η Εμβόλιμη! Μανία από τις λίγες! Λες και ένοιαζε τον καθένα να μάθει, αλλιώς θα έμενε νηστικός μέχρι που να πεθάνει. Και να τα ονόματα και να τα επώνυμα! Άρχισα και ’γω να νιώθω άσχημα. Τι φταίνε οι άνθρωποι, σκεφτόμουνα, με τούτο το κέρατο, που βγήκε στο δρόμο μας! Μεγάλο το δίλλημα. Μήπως είναι δικό μου το φταίξιμο; Μήπως εγώ είμαι η πέτρα του σκανδάλου; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει; Αν μείνω, «οι κακοί», θα συνεχίσουνε να λένε τα τρελά τους, αν φύγω θα αγαλλιάσει η ψυχή τους. Τι να κάνω από τα δύο, καλοί μου φίλοι; Να μείνω, ή να φύγω;

Η Εμβόλιμη

Aside | This entry was posted in Συνεργασίες, Σημειώματα and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Να μείνω ή να φύγω;

  1. Ο/Η aeginafirst λέει:

    Εμείς στο Πρώτα η Αίγινα πάντα σε θέλαμε!

  2. Ο/Η Ανώνυμος. λέει:

    ΤΙ ΕΙΧΕΣ ΓΙΑΝΝΗ; ΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ; ΚΑΛΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑΤΑ……

  3. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Που έπεσες κορίτσι μου; Ξέρεις τι λιοντάρια είναι αυτοί και τί λυκοτόμαρα; Λέω βέβαια για τους κακούς που κυνηγάνε τα σωστά και τους τρώει η λύσσα τους. Να μείνεις και να μη κουνήσεις ρούπι από κει.

  4. Ο/Η φιλίστωρ λέει:

    Δεν είναι κακή η Εμβόλιμη αλλά θεωρώ ότι το ύφος και η θεματολογία της δεν συνάδει με την πανθομολογούμενη ποιότητα του Αίγινα First.

  5. Ο/Η ΑΓΝΩΣΤΟΣ λέει:

    Δεν καταλαβαίνω γιατί να φύγεις. Να μείνεις, γιατί σε συνηθίσαμε, σε αγαπήσαμε και σε θέλουμε κοντά μας.

  6. Ο/Η Βέρα Παρασκευά λέει:

    μη μασάς κοπέλα μου….. Εμάς μας αρέσεις και άσε τους άλλους να ξεκατινιάζονται….. Είσαι πολύ ξηγημένη!

  7. Ο/Η ΑΘΗΝΑΪΔΑ λέει:

    Όχι αγαπητή μου, δεν πρέπει να τους κάνεις τη χάρη. Το όνομα σου, εμείς οι απανταχού Παρασκευάδες, το κάναμε τραγούδι, το κάναμε θούριο. Μένεις σημαίνει, αγώνας για το δίκιο! Είμαστε μαζί σου, γιατί είσαι μαζί μας και δεν αλλάζουμε την Εμβόλιμη για τίποτα και για κανέναν!!!

  8. Ο/Η Παρασκευή και Νένη Παρασκευοδήμου λέει:

    Κυρία Εμβόλιμη, επειδή είχαμε χάσει το ΦΟΙΒΟ την Παρασκευή που κάνατε το δεύτερο μάθημα, και ήρθαμε λίγο αργότερα, η μητέρα μας, ζήτησε να σας ρωτήσουμε τί σημαίνει η λέξη κουντουρίδι. Είναι κάτι που έχει σχέση με έπιπλο; με ρούχο; με φαγητό;
    Η Νένη λέει,εσάρπα. Εγώ λέω κομόντα, αλλά η μαμά επιμένει κουνουπίδι.

  9. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιατί κύριε φιλίστωρ; Τραβάς κανα ζόρι εσύ, ή μήπως είσαι τσιράκι των αλλονώνε;

  10. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Κύριε διαχειριστά, έχω την εντύπωση ότι η φουκαριάρα η Εμβόλιμη, περνάει όλον αυτό τον καιρό των παθών της τον τάραχο, γιατί ταρακούνησε τα νερά, και αρχίσανε να φοβούνται μερικοί. Σας δηλώνω ότι από εδώ και στο εξής θα γράφω στο μπλογκ σας μόνο σαν ΑΝΩΝΥΜΟΣ για να μη τους δίνω βήμα. Σας είχα επισκεφτεί παλιότερα με το πραγματικό μου όνομα, αλλά τώρα θα φυλάγομαι. Όσο για το ερώτημά της, ψηφίζω να μείνει!

  11. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Νομίζω ότι το θέμα πρέπει να απασχολήσει το σύλλογο ΡΟΒΙΝΣΩΝ ΚΡΟΥΣΟΣ , σε έκτακτη συνέλευση ως κατεπείγον, και παράλληλα να ανοίξει ο κύκλος των ερευνών έως ότου εντοπίσουμε τον εγκέφαλο που έχει δημιουργήσει το πρόβλημα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Διοικούσα Επιτροπή, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο εγκέφαλος είναι άτομο που μισεί τους Παρασκευάδες και προσδοκώντας την εξαφάνιση τους, σπέρνει (δήθεν) ζιζάνια, ώστε να αποπροσανατολίσει τον σύνδεσμό μας που είναι η Πρόεδρος μας Ματίνα Π. και ως επέκταση η μεγάλη μας φίλη και ευεργέτιδα, Εμβόλιμη.

  12. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Εμβόλιμη, σε πάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Ο/Η Ανώνυμος. λέει:

    δουλειά δεν είχε ο διάολος και………………….

    • Ο/Η Ανώνυμος 2 λέει:

      Και έλεγα τί νάγινε αυτή η ψυχή τόσες ώρες…..

      • Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

        άκου, ανώνυμε 2, επειδή ίσως γνωρίζεις τον 11:49 της 31-3-2011, πέστου ότι επειδή λένε για το διάβολο πως έχει πολλά ποδάρια, μην επαναπαύεται. Έτσι και αγριέψει ο παλιός του εκδότης, δεν τον φτάνουνε ούτε και 100 ποδάρια να έχει και να τρέχει.

  14. Ο/Η Νέος Αθηναίος λέει:

    ως νέος κάτοικος της πρωτεύουσας επισκέπτομαι και εγώ το νησί σας και σκέπτομαι να πάρω οικόπεδο τώρα που είναι φτηνότερα, και αργότερα να χτίσω σπίτι και να μεταφέρω και τα πολιτικά μου δικαιώματα, όπως κάνουν όλοι οι Αθηναίοι. Αναρωτιέμαι αν μπορώ να γίνω μέλος του Συλλόγου σας. Παρακολουθώ την Εμβόλιμη και ομολογώ πως θα μου λείψει άμα φύγει γιατί με έχει μάθει πολλά για την Αίγενα.

  15. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ; ΑΝΔΡΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ; ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ. ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΒΟΥΡΛΙΖΟΝΤΑΙ!!!!!! ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΜ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΧΡΟΙ ΤΟΥΣ. ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!!

  16. Ο/Η Αθεράπευτα αιγινολάτρης λέει:

    Να μείνεις! Να μείνεις! Και να επιμείνεις!

Σχολιάστε

