Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Ποιος είναι ο κούκος;

Εχτές ένιωσα πολύ άτυχη. Έβρεχε και δεν μπορούσα να πάω στο Δημοτικό Συμβούλιο. Να όμως που η τύχη μου χαμογέλασε σήμερα, όταν είδα ότι υπήρχε τηλεοπτική κάλυψη. Ευτυχώς που είδα τα βιντεάκια… έτσι πήρα επιτέλους την απάντηση στο ερώτημα που με απασχολούσε από τις τελευταίες Δημoτικές εκλογές του 2010. Τι σου είναι, φίλε μου, η τεχνολογία!  Τόσο καιρό πελαγοδρομούσα σε σκέψεις, μεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής. Έτσι όπως μας αντιμετώπιζαν οι νικητές του «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» ένιωθα να χάνω την… ταυτότητα μου! Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: Η οικογένεια μου κι εγώ, την πρώτη Κυριακή, ψηφίσαμε Παναγιώτη Κουκούλη. Την δεύτερη, αφού δεν βγήκε ο Κουκούλης, ψηφίσαμε τον Παναγιώτη Γρηγορόπουλο. Ευτυχώς, η κ. Κανελλά, όπως τα είδα και τα άκουσα σήμερα, με γλύτωσε από τόσα «παραπατήματα» της σκέψης, που αν το ʼξερε μπορεί και να μη τα έλεγε. Να τι  είπε του Παναγιώτη Κουκούλη: «… η παράταξη σου είναι, τρεις κι ο κούκος»! Τώρα πια ησύχασα… Πήρα την απάντησή μου. Και να, τι κατάλαβα: Εγώ, ο άντρας μου, και δύο παιδιά μου, είμαστε σύνολον 4 άτομα.  Άρα, έχει σε μας την πλήρη εφαρμογή της, η ρύση της κ. Κανελλά: 3 άνθρωποι + 1 κούκος = 4! Το μόνο που μένει είναι να μου πει κάποιος στα σίγουρα, ποιος από τους τέσσερίς μας είναι ο κούκος! Αν ζητήσω το λόγο, από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, για να τεθεί το ερώτημα μου αυτό στο σώμα, θα μου τον δώσει; Ή θα το θέσει σε ψηφοφορία; Ποιος μπορεί τελικά να με βοηθήσει;

Η Εμβόλιμη

Aside | This entry was posted in Συνεργασίες, Σημειώματα and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

35 Responses to Βασανιστικό ερώτημα της Εμβόλιμης: Ποιος είναι ο κούκος;

  1. Ελα τωρα , οι τρεις ειναι οι Μπαρμπερης Πτερουδης και Ι Πουντος και ΚΟΥΚΟΣ ειναι ο Π Κουκουλης που δεν εχει πια αλλους συμβουλους. Τους ειχε απεναντι της η γυναικα και τους εβλεπε. Μην παει το μυαλο σου πουθενα αλλου Λινα μου.

  2. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Αυτά να τα λες αλλού δεν ήταν η μόνη γυναίκα μέσα στο μπουρδελάκι του μεριστού. Αφού ψήφισες το γιατρουδάκι καλά να πάθεις.

    • Ο/Η ασχετος λέει:

      όσοι ψήφισαν γιατρό τι να πάθουν? Εμείς που ψηφίσαμε τον Sakis την δεύτερη Κυριακή φοβάμε πως θα πάθουμε πολλά! Και να πεις πως δεν τα ξέραμε? Αχ Τάκη Τάκη τι μας έκανες με τις εκτιμήσεις σου και με τις αξιολογήσεις σου περι ποιοτικών στελεχών……

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΤΙΤΙΝΑ ΑΛΛΑ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ.Η ΚΟΠΕΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΘΗΜΕΝΑ.

  4. Ο/Η ανώνυμη εταίρα λέει:

    Κυρά Λίνα το χριστουγεννιάτικο δέντρο μέσα στο εκλογικό κέντρο του ντόκτορ πότε θα το ξεστρολίσουν. Βρυκολάκιασε το έρμο. Θα κάνει κούλουμα κι από ότι βλέπω θα γίνει και προσάναμα για να ψηθεί το αρνί.

  5. Ο/Η neo λέει:

    ναι είναι φανερό ότι το άρθρο γράφτηκε απο τη Λίνα.Επί της ουσίας δεν έχει άδικο και είναι λυπηρό εκ μέρους της δημοτικής συμβούλου να απευθύνεται με εμπάθεια στους πρώην συνεργάτες της.Εξ άλλου δεν τιμά και την Τιτίνα χώρια που δίνει λαβή στους κάθε είδους σεξιστές.Σωστή συμπεριφορά απο μία νέα,μορφωμένη γυναίκα απαιτούμε.

  6. Ο/Η ανώνυμη εταίρα λέει:

    Όταν λέτε νέα εννοείται την Τιτίνα. Μην σκούξω. Άκου νέα η Τιτίνα! Εγώ τότε τι να πω;

  7. Ο/Η λυσσίατρος λέει:

    για νέα δεν ξέρω………είναι όμως τέρας…..μορφώσεως!!!!!!

  8. Ο/Η ανώνυμη εταίρα λέει:

    τέρας… τέρας που είναι ο πατέρας

  9. Ο/Η κατάκοπος λέει:

    κυρά Λίνα μου ο Γιώργος σου που πάει
    για που το βαλε και που το ξενυχτάει;
    έπαιξε το proto του, έριξε το lotto του
    άναψε το πούρο του και εντάξει του.

  10. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Αγαπητέ λυσσίατρε, ανώνυμη εταίρα, Λάκις ή Λάκης΄, ανώνυμε… εις την διακοσιοστήν και βάλε, και τόσα, τόσα κι άλλα, ψευδώνυμα που χρησιμοποιείς κατά καιρούς αγαπητέ φίλε (παρ’ όλα αυτά), που όσο κι αν «λαθεύεις» δήθεν σε ορθογραφικά λάθη, μη καρφώνεσαι, σε παρακαλώ.

  11. Ο/Η μεσόκοπος λέει:

    Έχετε κέφια βλέπω κουκουλάκια. Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε. Μακρυά από τη μαρμίτα τελικά φτιάχνει και το κέφι; Τι να γίνει σας κατανοοούμε απόκριες έχουμε.
    Γράψτε καμιά καλή ιδέα για το τι θα ντυθούμε φέτος! Εγώ προτείνω εθελοντής του ΦΦ δίπλα στην μπαλκονόπορτα βαρώτσου……………ιιιιιιιιιιιιιιιιιι που τη θυμηθήκαμε αυτήν; Υπάρχει ακόμα;

    • Ο/Η μόμολο λέει:

      για σακκιωτάκι μου κανεις πολυ μορφωμένο…..και πιραντέλο…..μπράβο!!!!!με τη σύγχρονη τέχνη μας τα χαλας λιγο αλλα θα φταίει που είσαι πουρό……

  12. Ο/Η Η Αφλατοξινη λέει:

    Εναν καθρεπτη επειγωντος δωρο στην Τιτινα..να κοιταχτει και μετα να μας μιλησει για διαφανεια και τιμιοτητα! Α..!! σαν μελος του Λιμενικου ταμειου θα μας πει τι γινεται με τους συνταξιουχους που προσφερουν τις υπηρεσειες τους και απο ποιον κωδικο πληρωνονται…προσεχε ομως μην κανεις παλι λαθος!!!!

  13. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αγαπητή εμβόλιμη ανταποκρινόμενος στην έκκληση σας για βοήθεια, ανακάλυψα ότι στο aeginanet υπάρχει άρθρο που θα σας βοηθήσει στο πρόβλημα σας

  14. Ο/Η μεσόκοπος λέει:

    τι επίπεδο κι αυτό το μπλογκ. Ευτυχώς μπαίνουν κάτι μόμολα μέσα και γράφουν τον περίδρομο. Έλεος αγαπητό μόμολο. Πρόσεξε γιατί μπορεί να σε μπερδέψουν και με πόμολο, χωρίς να έχεις φάει μπρόκολο.

  15. Ο/Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ λέει:

    Κου-κου!
    Φίλοι μου, αγαπημένοι! Η συγκίνησή μου, απεριόριστα μεγάλη, όσον αφορά την αθρόα συμμετοχή σας στο κείμενο μου! Ευχαριστώ τον 10:59 της 23/2/2011 για τον κόπο που έκανε, σε ειδική ανάρτηση, να ασχοληθεί με το πρόβλημα μου.
    Ευχαριστώ ακόμα και τους κακοήθεις! (φτου, φτου, φτου, σαν να μιλάς για όγκους καρκίνου δεν θυμίζει η έκφραση;) Ευχαριστώ: τη μαμά, τον μπαμπά, την μικρή αδελ φή μου, τον παντρεμένο αδελφό μου, τη νύφη μου, τους θείους και τις θείες και μερικά από τα εξαδέλφια μου… Φοβάμαι ότι παρασύρθηκα λίγο… Παραμονές Oskar βλέπετε…
    Σας αγαπώ!

  16. Ο/Η μόμολο λέει:

    μη συγχίζεσε μεσόκοπος άνθρωπος και γράφεις ασυναρτησίες….είσαι και σε επικύνδινη ηλικία……..για τα νεύρα κάνει καλό το ξύδι……είναι πολύ πιο υγιεινό από την αφλατοξύνη…..

  17. Ο/Η Ανώνυμος και ανώνυμη λέει:

    «Τώρα πέρασε η ώρα,
    φεύγουμε κι εμείς παιδιά,
    κι αύριο την ίδια ώρα,
    θα τα πούμε με χαρά»
    Είναι μεσάνυχτα και όλα ακόμα ξενυχτάτε; Γρήγορα στα κρεβατάκια σας. Θα τα πούμε όλα στον μπαμπά και στη μαμά. Και συ μικρούλη, ατακτούλη, ψευταράκο…
    Τσιμουδιά… Μην ακούσουμε κιχ…

  18. Ο/Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ λέει:

    Θα τα πω όλα στη θεία, μόμολο. Μα να τα βάζεις με μεσόκοπους… Απαπά, μας χαλάσανε και τα μόμολα με αυτά τα μπλογκς!

  19. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    ΠΩ,ΠΩ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! ΜΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΑΦΛΑΤΟΞΙΝΕΣ; ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΞΑΠΟΔΩ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑ ΠΕΡΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ…
    ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ ΑΙΓΙΝΗΤΙΚΟ…
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΠΑΛΙΟΣ (ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ) ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΚΑΡΦΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ… ΣΥΜΒΑΝ! ΗΤΑΝΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΡΕΜΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ …ΕΙΣΗΓΜΕΝΟΣ!!!
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ… ΤΣΙΤΣΙΔΟΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΚΙ ΕΡΙΞΕ ΦΑΚΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ!
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΑΣ ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΝΤΑΛΙΚΑ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΑΣΩΜΑΤΟ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ; ΦΟΒΟΤΑΝΕ Ο ΕΡΗΜΟΣ ΜΗΠΩΣ ΦΕΡΝΑΝΕ ΑΜΝΟΕΡΙΦΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ! ΗΡΕΜΗΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΟΤΙ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΦΙΣΤΙΚΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΝΥΧΤΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ
    ΑΠΟΘΗΚΗ… ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΑΦΛΑΤΟΞΙΝΗ; ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΓΗΚΑΝΕ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ… ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΗ…
    ΚΡΙΜΑΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ…

  20. Ο/Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ λέει:

    Κύριοι διαχειριστές, φοβάμαι ότι άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου (νύχτα είναι ας μη πω του τρισκατάρατου)
    Κλείστε τα σχόλια… Κλείστε τα σχόλια…
    Μέχρι αύριο θα βγει όλη η πονεμένη ιστορία της ΑΦΛΑΤΟΞΙΝΗΣ με όλες τις πιπεράτες λεπτομέριες.
    Αχ, τί έκαμα η εμβόλιμη!!!

  21. Ο/Η μεσόκοπος λέει:

    Μωρή παλιό – εμβόλιμη σου χρειάζεται εμβόλιο.

  22. Ο/Η ΕΜΒΟΛΙΜΗ λέει:

    Εσύ γράφεις την ώρα που σηκώνεσαι για τα συνήθη… πρωϊνά, ιδιαίτερα και ως μεσόκοπος, εγώ όμως πρέπει να γυρίσω μετά τη δουλειά και να ενημερωθώ. Κι αυτό για το εμβόλιο να μου κάνεις τη χάρη να μη το ξαναπείς. Δεν το κάνω που να σκάσεις. Δεν μου λες φαρμακοποιός είσαι και θέλεις να τα ξεφορτωθείς; Δε σφάξανε. Μετά τα υποχρεωτικά σχολικά, τέρμα. Ακούς εκεί λύσσα! Και το «μωρή», που πάει, μου λες; Εκτός από μεσόκοπος πουρό, εκτός από φαρμακοποιός επίμονος, είσαι και ανάγωγος. Εκτός κι αν σε πειράζει, που πειράζουν την …Αφλατοξίνη σου!!!

  23. Ο/Η μεσόκοπος λέει:

    Πρόσεξε γιατί θα στα βγάλω όλα στη φόρα,
    τώρα τώρα τώρα τώρα
    της αλήθειας ΄΄ηρθε η ώρα τώρα τώρα , τώρα, τώρα.

  24. Ο/Η ανώνυμη εταίρα λέει:

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς εγώ πάντως ως γνήσια εταίρα θα πάρω το ομπρελίνο μου και θα πάω στην πλατεία Κυψέλης, όπου η κυρία Τιτίνα έχει ετοιμάσει μπάρμπεκιου λόγω Τσικνοπέμπτης.
    Εγώ θα το τσικνίσω. Εσείς καθήστε εδώ να μιζεριάζετε.
    Θα έρθει και η κυρία Λίνα από ότι ακούγεται.
    Επίσης θα ακουστούν γαμοτράγουδα και το «Πως το τρίβουν το πιπέρι του Σακκιώτη οι καβαλιέροι»

  25. Ο/Η Λάουρα λέει:

    Αχ μου λείπει η ποιότητα του μπλογκ. Τι κατάντια να γράφουν οι εταίρες και οι εμβολισμένες και οι εμβολιασμένες.
    Κύριε Μαρίνο γράψτε κάτι καυτό όπως το ρεύμα της ΔΕΗ.

  26. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    Μεσόκοπε, λυσσίατρε, κατάκοπε, λάουρα, ανώνυμη εταίρα, λάκις ή λάκης, ανώνυμε, ανώνυμε, ανώνυμε, ανώνυμε…. Έξω βρέχει…. Είναι ώρα για ξεκούραση.
    Κοιμήσου λίγο για μεσημέρι. Καλό θα σου κάνει….

  27. Ο/Η ανώνυμη εταίρα λέει:

    [Το σχόλιο διαγράφηκε λόγω του προσβλητικού του περιεχομένου]

  28. Παράθεμα: Χρόνια μας πολλά! Τα πρώτα γενέθλια του Πρώτα η Αίγινα | Aegina First | Πρώτα η Αίγινα

Σχολιάστε

