Ξεμπλοκάρησαν τα μεγάλα έργα: εντάχθηκε για χρηματοδότηση το νέο δίκτυο ύδρευσης της Αίγινας

Ενώ βρισκόμαστε πια στο τέλος της προεκλογικής περιόδου, λίγες μόλις ημέρες πριν από τις εκλογές, εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Αττικής η χρηματοδότηση του μεγαλύτερου έργου που έχει γίνει την τελευταία δεκαπενταετία στην Αίγινα. Πρόκειται για την κατασκευή μίας κεντρικής και πολλών περιφερειακών δεξαμενών, καθώς και νέου δίκτυου ύδρευσης, που θα εξασφαλίσει στην Αίγινα την απρόσκοπτη υδροδότηση, χωρίς τις απαρχαιωμένες σωληνώσεις, τις διαρροές και τις βλάβες που χαρακτηρίζουν το υπάρχον δίκτυο. Το έργο αποτελεί επίσης απαραίτητη προϋπόθεση για την υποδοχή του υποθαλάσσιου αγωγού, και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 6.435.οοο ευρώ.

Η μελέτη του έργου, καταρτισμένη από την διοίκηση Κουκούλη, είχε υποβληθεί στην περιφέρεια εδώ και 17 μήνες για έγκριση, και είχε μυστηριωδώς κολλήσει στο στάδιο της υπογραφής, παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις ότι το έργο θα προχωρούσε. Φημολογίες απέδιδαν την καθυστέρηση στην φιλική κομματική τοποθέτηση της διοίκησης της περιφέρειας προς τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης στον Δήμο. Πράγματι, ο Σάκης Σακκιώτης, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχει επιδείξει την τάση να εμποδίζει την πραγματοποίηση έργων. Σύμφωνα, λοιπόν, με την άποψη αυτήν, το γεγονός ότι ο κ. Σακκιώτης αρνήθηκε πρόσφατα το επίσημο κομματικό χρίσμα του ΠΑΣΟΚ, ίσως να βοήθησε στην άρση των εμποδίων στην διαδικασία της της υπογραφής.

Εμείς στο Πρώτα η Αίγινα δεν ασπαζόμαστε τέτοιες φημολογίες. Αν, όμως, παρ’ όλα αυτά εμπεριέχουν κάποια ψήγματα αλήθειας, τότε το γεγονός ότι ο Σάκης Σακκιώτης απαρνήθηκε πρόσφατα την κομματική του ταυτότητα αποδείχθηκε εξαιρετικά ευεργετικό για την Αίγινα. Την άποψη αυτή άλλωστε είχε διατυπώσει, σε ανύποπτο χρόνο, ανώνυμος σχολιαστής του μπλογκ μας με το ψευδώνυμο «astrampsychos», που αποδεικνύεται έτσι πολύ καλά πληροφορημένος.

Advertisements
This entry was posted in Aegina First and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ξεμπλοκάρησαν τα μεγάλα έργα: εντάχθηκε για χρηματοδότηση το νέο δίκτυο ύδρευσης της Αίγινας

  1. Ο/Η παρατηρητής λέει:

    Το νέο είναι εξαιρετικό, είσαι το πρώτο blog που το ανακοινώνει επίσημα. Πιστεύω ότι η είδηση αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Αίγινα. Την εποχή των μεγάλων έργων, που ματαίως περιμέναμε τόσα χρόνια. Σημαίνει ότι δεν ήταν ψέματα τα όσα έλεγε εδώ και καιρό η παρούσα διοίκηση του Δήμου. Αντιθέτως, ότι ήταν ψέματα οι ισχυρισμοί ότι τα χερσαία έργα προϋποθέτουν τον υποθαλάσσιο ή αντιστρόφως.
    Ας μην ασχολούμεθα περισσότερο με τον κ. Σακκιώτη. Η υπογραφή του περιφερειάρχη σημαίνει και το ότι ήταν λάθος η επιμονή του να μη γίνει το δημοτικό συμβούλιο, να παραλύσει το κράτος και ο Δήμος μέχρι να κερδίσει τις εκλογές. Δυστυχώς για τον ίδιο, οι ακραίες θέσεις του γύρισαν εναντίον του.

  2. Ο/Η ΔΦ λέει:

    Μέχρι εδώ εντάξει. Πανηγυρίζουμε το αυτονόητο… Με τη σύνδεση με την ΕΥΔΑΠ είναι το ουσιαστικό θέμα…Πότα πια θα σταματήσει το νταβατζιλίκι με τις υδροφόρες ;;;; Φτάσαμε στο 2010, είναι ντροπή για το νησί να μη μπορεί να πέσει ένας αγωγός 10 μιλίων….Τουλάχιστο αστείο…

    • Ο/Η MikGeo λέει:

      Ας πούμε ότι είναι αστείο. Αλλά να πάρουμε τα αστεία από την αρχή. 1)Τότε που τέθηκε το θέμα, που έγινε ο αγωγός ως το νότιο άκρο της Σαλαμίνας και μετά ήρθε στην Αίγινα ο νομάρχης (διορισμένοι ήταν τότε) και όταν ρωτήθηκε για τον αγωγό είπε το ιστορικό «είπαμε, ξείπαμε. Το νερό μπορεί να έρθει και με ένα καράβι». 2) Από τότε πέρασαν 15 χρόνια χωρίς να γίνει ουσιαστικό βήμα. 3) Η προμελέτη της ΕΥΔΑΠ (2001) έβγαλε υπέρογκο κόστος, για να μη μπορεί να γίνει το έργο. 4) Το 2006 αποφασίστηκε προεκλογικά η ένταξη του έργου στη διαδικασία των ΣΔΙΤ (αν συνεχιζόταν ούτε οι μελέτες θα είχαν τελειώσει αλλά -το κυριότερο- θα ανακαλύπταμε ότι δεν μας συμφέρει). Μήπως αυτά δεν είναι αστεία αλλά τραγικά;

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Το να πέσει ένας αγωγός 10 μιλίων ακούγεται απλό αλλά δεν είναι. Χρειάστηκαν ειδικοί μελετητές από το εξωτερικό. Μετά την προμελέτη πήγαμε στην ενδιάμεση τεχνική έκθεση, πήγαμε στις αδειοδοτήσεις από καμιά δεκαριά υπουργεία και μετά θα φτάσουμε (ως το τέλος του έτους υποσχέθηκε ο δήμαρχος) στο σημείο να μπορέσουμε να υποβάλλουμε αίτημα ένταξης σε πρόγραμμα. Αν κάνει πάλι 17 μήνες ο περιφερειάρχης να το εγκρίνει, θα συζητάμε γύρω στο τέλος του 2012 αν θα ανοίξει κανένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα και αν θα μπορέσουμε να ενταχθούμε. Τόσο «αυτονόητο» για όσους δεν ξέρουν. Υπάρχει άλλος τρόπος; Μήπως η «άμεση έναρξη των εργασιών», που κυκλοφορεί προεκλογικά;

    • Ο/Η ΔΦ λέει:

      Προς Θεού όλοι ξέρουμε λίγο πολύ πως υλοποιούνται αυτά τα έργα στη χώρα, αλλά ακόμα και το μετρό έγινε με τα όσα εμπόδια. Δεν νομίζω ότι προκύπτει άλλο συμπέρασμα πέρα από το ότι το πρόβλημα είναι γραφειοκρατικό και πολιτικό αλλά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ θέμα …υδροφόρας (‘το νερό έρχεται και με καράβι’). Εξάλλου αν γίνει αυτό το παιχνίδι θα περάσει στα χέρια της ΕΥΔΑΠ απ όλες τις απόψεις …. Με αυτά και αυτά μετά από τόσα χρόνια, έφτασε στο σημείο όπου και να θέλουν…δε μπορούν ελλείψει χρημάτων !!! Οπότε περιμένετε 4-5 χρονάκια μίνιμουμ. Το πιο σημαντικό όμως ειναι Πόσο το θέλει αυτό ο Δήμος για να το κυνηγήσει;;;; Θα χαθούν πολλά οφέλη , κρυφά και φανερα….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s